Termeni și condiții de retur
1. Cumpărătorul a recepționat comanda și a achitat-o, dar nu a desigilat produsele și nu le mai dorește din alte motive decât cele ce țin de garanție.
Conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014, în cazul în care Cumpărătorul solicită renunțarea la comandă în termenul legal de 14 zile din momentul recepționării acesteia, trebuie să informeze Vânzătorul, utilizând formularul din această pagină. Vânzătorul va confirmă primirea cererii de renunțare la comandă, tot prin email sau telefonic.
Cumpărătorul va returna Vânzătorului toate produsele comandate și toate documentele care au însoțit produsele comandate. Costurile pentru returnare vor fi suportate de către Cumpărător. Metoda de livrare va fi identică cu cea aleasă inițial de Cumpărător pentru primirea comenzii.
În cazul în care Cumpărătorul a achitat Comanda, iar Vânzătorul a primit produsele înapoi, acesta va rambursa contravaloarea produselor comandate (mai puțin costurile livrării inițiale) în maxim 14 zile lucrătoare de la data primirii produselor returnate. Opțional, CUMPĂRĂTORUL poate opta pentru un voucher cu contravaloarea produsului, pe care să îl poate folosi la cumpărături ulterioare
Cumpărătorul este responsabil să înapoieze produsele comandate, intacte, sigilate, în ambalajul original, în caz contrar, returnarea produselor nu se va putea face, întrucât, în conformitate cu dispozițiile art.16 pct e din OUG 34/2014 „sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele de furnizare de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigiliate de consumator”.
Produsele aflate la reduceri/ lichidare de stoc nu pot fi returnate
2. Cumpărătorul a recepționat comanda și a achitat-o, iar produsul/produsele sunt neconforme (sparte/ trimise greșit).
Avariere în timpul transportului.
Uneori, produsele pot fi deteriorate în timpul transportului. Aceasta este o situație rară, dar se întâmplă. Dacă primiți un produs care a fost deteriorat în timpul transportului (spart, crăpat etc.), vă rugăm să faceți o fotografie a deteriorării cu aparatul foto sau camera telefonului și să trimiteți fotografia(ile) în răspuns la e-mailul comenzii, iar noi vă vom furniza informații despre procesarea înlocuirii. Deteriorarea trebuie raportată în termen de 48 de ore de la primirea coletului.
Produs trimis greșit
Cumpărătorul solicită renunțarea la comandă în termenul de 4 zile din momentul recepționării acesteia, trebuie să informeze Vânzătorul, utilizând formularul din această pagină. Fiind invocate motive legate de garanția produsului, va prezenta poze cu produsul trimis greșit. Vânzătorul va confirma primirea cererii de renunțare la comandă, tot prin email sau telefonic.
Cumpărătorul va returna Vânzătorului toate produsele comandate și la care dorește retur pe motivul garanției și toate documentele care au însoțit produsele comandate. Vânzătorul va trimite o firma de curierat pentru a ridica coletul.
Conform Legii nr. 353 din 27 decembrie 2018 care a modificat Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, în cazul returului în temeiul garanției unui produs, transportul este suportat de vânzător.
În cazul în care Cumpărătorul a achitat Comanda, iar Vânzătorul a primit produsele înapoi, acesta va rambursa contravaloarea produselor comandate (mai puțin costurile livrării inițiale) în maxim 14 zile lucrătoare de la data primirii produselor returnate. Opțional, CUMPĂRĂTORUL poate opta pentru un voucher cu contravaloarea produsului, pe care să îl poate folosi la cumpărături ulterioare
3. Cumpărătorul a recepționat comanda și a refuzat-o
Dacă ridicarea/recepționarea unei Comenzi expediate este refuzată, Cumpărătorul va suportă întregul cost al transportului de retur.
MENȚIUNI RETUR!
Returnări produse testate/folosite
Nu putem accepta returnări pentru articole deschise sau utilizate din motive de igienă, precum și din cauza impactului datei de expirare asupra produselor. Suntem o companie cu puține deșeuri și nu am putea revinde sau reutiliza produsul după ce a fost deschis sau utilizat.
Nemulțumirile generale – „nu îmi place nuanța , nu îmi place mirosul” – nu constituie un motiv de retur. Dacă doriți totuși retur și produsul nu este utilizat, vă încadrați în situația de la punctul 1.
Cu siguranță vom înlocui orice produse defecte/incorecte imediat sau vom returna suma inițială plătită, în termenul legal de 14 zile. Opțional, CUMPĂRĂTORUL poate opta pentru un voucher cu contravaloarea produsului, pe care să îl poate folosi la cumpărături ulterioare
Produsele QI Cosmetics presupun condiții de păstrare specifice, astfel, reclamații ulterioare de calitate (după perioada legală de 14 zile) nu pot fi primite și compensate, având în vedere lipsa controlului nostru asupra condițiilor de păstrare și manipulare.